Mit csinál a fogorvosi praxis menedzser?

Fogorvosi praxis menedzser asszisztensként - Fogorvosi marketing
Fogorvosi praxis menedzser most asszisztensként

A fogorvosi praxis menedzser felelős a fogászati rendelő zökkenőmentes működéséért, a hatékony adminisztrációtól a pácienskezelésig. Honlapunk elsősorban persze a marketing feladatokra, ezen belül is az online marketingre, a keresőmarketingre összpontosít. De először nézzük az általános teendőket. Feladatai közé tartozik:

Adminisztráció:

  • Személyzet ütemezése
  • Páciensek beütemezése és nyilvántartása
  • Biztosítás és számlázás
  • Panaszkezelés
  • Hatósági megfelelés

Üzletvezetés:

  • Költségvetés tervezése és ellenőrzése
  • Rendelő berendezéseinek és felszereltségének karbantartása
  • Marketing és PR tevékenységek koordinálása
  • Minőségbiztosítás

Pácienskezelés:

  • Páciensek fogadása és üdvözlése
  • A fogorvos asszisztense a vizsgálat során
  • Kezelési terv elkészítése
  • Pénzügyi tranzakciók kezelése

Online marketing feladatok

Napjainkban az internet térhódítása, a mesterséges intelligencia térhódítása idején egy-egy egészségügyi intézmény, rendelő életét alapvetően befolyásolja a keresőkben való szereplés minősége.
Ma már a páciens spontán módon is, de felkért partnerként is véleményezheti és véleményezi is a rendelőt és az orvosokat, a szakápolókat, az asszisztenseket.

Mindezért a praxis menedzser feladata lehet a Google keresőtáblázatban, a Google Cégem felületén elfoglalt hely és a vélemények figyelése és azokkra történő válaszok megtétele is.
A jó online láthatóság kulcsfontosságú a versenyképesség fenntartásához, ezért a menedzser:

  • Figyelemmel kíséri a praxis online értékeléseit és hírnevét (goodwill)
  • Optimalizálja (szakember bevonásával) a rendelő weboldalát a keresőmotorok számára (SEO)
  • Kezeli a praxis social media felületeit (például Facebook; X)
  • Online hirdetési kampányokat koordinál

Egyre több praxis menedzser veszi igénybe online marketing szakember és SEO specialista segítségét a versenyképesség növelése érdekében. Ők:

  • Kulcsszókutatást végeznek
  • Optimalizálják a weboldal tartalmát
  • Hatékony online hirdetési kampányokat javasolnak
  • Visszajelzést adnak a weboldal teljesítményéről
  • vagyis elősegítik egy versenyképes pozíció felvételét a weben

A praxis menedzser és az online marketing szakemberek/SEO specialisták együttműködése biztosíthatja a fogászati rendelő online sikerét.

Fontos megjegyezni, hogy a praxis menedzser feladatai praxisonként eltérőek lehetnek. A feladatkör nagymértékben függ a rendelő méretétől, specializációjától és az alkalmazott munkatársak számától.

E blog kiadója, a Bognár Stúdió, az Első Magyar Keresőoptimalizáló Verseny győzteseként, felkérés esetén, támogatást tud nyújtani honlap audit, teendők listájának elkészítése és a linképítés terén. Keresőmarketing

Kapcsolódó írások:

Szólj hozzá

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük