Fogászat Budapest

A fogorvos-fogászat párosból Budapesten a többség a fogászatot választja
Interneten történő keresés közben a fogorvos-fogászat párosból Budapesten a többség, szemben az országos átlaggal – a Google Trends szerint – a fogászatot választja

Budapesti fogorvosok

A lakosság magas számából következően – az online marketingben hajszálpontosan kimutathatóan – a fogorvosi, fogászati kínálat is itt a legmagasabb.
A Google 2020 augusztus 29-én a “fogászat Budapest” kifejezésre 60200; miközben a “fogászat Győr” kifejezésre mindössze 3610, a “fogászat Miskolc” szóösszetételre pedig 4180 találatot ad. A “fogászat Pécs” kifejezésre látható 3380 találat sem ér – a másik kettővel együtt sem – a fővárosi közelébe.

Az Érdekességek menüpont alatt a budapesti fogorvosok, fogászatok, klinikák webes megjelenésének címsorából következtetéseket vontunk le arról, miként pozícionálják magukat ezek a vállalkozások.
Azt mindenesetre potenciális fogbetegként örömmel konstatálhatjuk, hogy az orvoslás minőségének meghatározása jelentős szerepet kapott az élvonalban szereplő fogászatok megjelenítésében.

Kínált fogorvosi, szájsebészeti szakterületek telítettsége

Vajon mit érdemes kínálni a potenciális betegeknek, aki az interneten keres magának foászati rendelőt, fogorvost, szájsebész specialistát?
Nyilván nélkülözhetetlen a szakértelem, a technikai felszereltség, a szabad kapacitás – de azt sem árt tudni, hogy az adott, hirdetni kívánt szakterület mennyire foglalt a weben.
Természetesen ezt is meg tudjuk állapítani.

Hirdetés


Ennek legegyszerűbb módja, ha rákeresünk a Googleban az adott szakterület nevére Budapest nevének hozzáillesztésével. A keresést érdemes idézőjelek közé tett szóösszetételekkel elvégezni.
Tegyünk is mindjárt próbákat:

“Fogfehérítés Budapest” – 2230 találat
“Implantáció Budapest” – 284 találat
Máris leszűrhetjük a példából: implantációt kínáló felület jóval kevesebb kering a weben, mint a fogfehérítést kínáló.
Persze ennek egy olyan olvasata is lehet, hogy mivel a kereslet jóval nagyobb az olcsóbb, egyszerűbb, ám látványos eredményt hozó fogfehérítésre, ezért lett nagyobb a kínálat mennyisége is.
Tehát előáll egy döntési szituáció – amit persze nem a SEO specialista fog megoldani, ő csak a döntési szituáció előállítását végezheti. Azért persze ez sem kis dolog 🙂

A potenciális ügyfelek megszerzése

Kemény verseny zajlik a betegekért. Most, a Covid-19 vírus második hulláma ismét szűkíteni fogja a potenciális ügyfelek számát – vagyis a verseny fokozódik!
De általában is, ha valahol igazán komoly marketing csaták dúlnak a fogorvosi praxisok között, az Budapest! Ha valahol igazán nagy szükség van tapasztalatokkal felvértezett online marketing szakértőre, az Budapest! Ha Ön is így gondolja, kérem, a fogorvosi praxisának érdekében vegye föl velem a kapcsolatot: Kapcsolat